ما به دنیا امدیم زندگی کنیم پس زندگی کن و لذت ببر

همه ی موارد

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی

.

.

.

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم
هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم

.

.

.

آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم / عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم
عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم / عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم

.

.

.

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را
قلم گفتا برو بیمار عاشق / ندارم طاقت این بار غم را

.

.

.

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد

.

.

.

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را میخورند

.

.

.

تو یادت نیست که من برای لبخند تو از زندگیم گذشتم،ولی من خوب یادمه که تو برای یه قطره اشک اون از من گذشتی…

.

.

.

قلب توبه زیبایی همه گلهای دنیااست خوش به حال کسی که قلب توبراش می زنه.

.

.

.

می گویند: شاد بنویس. نوشته هایت درد دارند!
و من یاد مردی می افتم که با کمانچه اش گوشه خیابان شاد میزد …
اما با چشمهای خیس …

.

.

.

بعضی دکمه های کیبورد شل شده اند! بس که استفاده شده اند .
دکمه های : ک ا ش ب و د ی

.

.

.

بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند / سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند

.

.

.

به کدامین شهر نگاهت بخشم دل بی تابم را
تو تمنای دلی هر شب و هر خوابم را

.

.

.

کاش میشد بدانی که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهایم محال است .

.

.

.

اول به نام عشق، دوم به نام تو، سوم به یاد مرگ. بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ

.

.

.

هروقت بغضت گرفت صدام کن..قول نمیدم خوبت کنم ولی قول میدم پابه پات گریه کنم

.

.

.

دنیای آدم برفی دنیای ساده ایست ،اگر برف بیاید هست اگر برف نیاید نیست،مثل دنیای من ،اگر تو باشی هستم،اگر نباشی...

.

.

.

نیوتون اگر جاذبه را درست میفهمید معشوقه اش از درخت متنفر نبود و در دفتر خاطراتش نمی نوشت:اشکهای منهم به زمین افتاد اما تو سیب را ترجیح دادی..

.

.

.

فکرنکن توی دنیاتنهایی!بلکه فکرکن یه تنهاهست که توبراش یه دنیایی

.

.

.

سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی

.

.

.

دوستت دارم؛
این تعارف نیست
زندگی ِ من است!

.

.

.

بیا آبی باش به رنگ آسمان…
تا من همیشه سر به هوایت باشم

.

.

.

کجای بازی ما اشتباه بود ؟!! که تو همبازی من نیستی و من هنوز گرگم به هوای تو

.

.

.

دلِ سبزم را “گــــره” زد و رفتــ تا به آرزوهـــایش برســــد…

.

.

.

“شرمنده ام” که بی تو نفس میکشم هنوز…

.

.

.

آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد . شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش- دوست می دارد حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد ، چه قدر دوســتت دارد ! و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد !

.

.

.

دردهکده توخبرازبوی ریانیست ،چون نیست ریاهیچکس انگشت نمانیست،ماطالب مهریم وازعاطفه لبریز،دل صافترازتوبخداهیچ کجانیست

.

.

.

چشمانت را ورق بزن شاید درگوشه اى از آن، (مرا به یادگار کشیده باشى..)

.

.

.

اولین بودی وتااخرگرفتارتوام
اخرین هستی وازاول وفادارتوام
بودنت راهرکسی اندازه من حس نکرد
هرکه هستی هرکه باشی بازم یادتوام

.

.

.

عشق و بهانه از تو/ ناز و نوازش از من
قهر و گلایه از تو / آشتی و سازش از من
یه قلب ساده از تو / عشق و علاقه از من
فقط ، فقط تو گل باش / ریشه و ساقه
از من

.

.

.

زیباترین ستایش ها نثار کسی که کاستی ها و لغزش هایم را میداند و باز هم دوستم دارد….

.

.

.

تو + خاطراتـت + چـشـمانـت + دسـتانـت + لـبـخندت + اشـکـت ….
چـــنــدنــفـــر بـــه یــک نـــفــــر؟!

.

.

.

این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش !
همین بس که :
نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است ،با تیغِ کُند.

.

.

.

گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه …
؟! اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ….

.

.

.

به “سگ” استخون بدی ..
دورت میگرده
واست دم تکون میده !!!
من به تو “دل ” داده بودم … لعنتـــــــــــــــــــی !!!!
!

.

.

.

صبر و سکوتم را به پای ضعف و بی کسی ام نگذار،شاید هنوز به چیزهایی پایبندم،چیزهایی که تو یادت نیست…

.

.

.

بگذار دیوانه صدایم کنند،من از آن لحظه که تو دیگر اسمم را صدا نزدی تمام هویت خود را فراموش کردم…

.

.

.

کاش میشد با تو بودن را نوشت / تا که زیبا را کشم بر هرچه زشت
کاش میشد روی این رنگین کمان / می نوشتم تا ابد با من بمان

.

.

.

نه بلبل خواهد از بستان جدایی / نه گل دارد خیال بی وفایی
اگر گفتی مرا الان چه حالیست / میان قلب من جای تو خالیست

.

.

.

بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی / گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی
دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی

.

.

.

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است / از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است

.

.

.

هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست / آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست

.

.

.

تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو
این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو

.

.

.

بی اختیار گریه میکنم بی تو…
شاید هوای دلم هنوز دربهار به سرمی برد!

.

.

.

آن لحظه که گفتی یکی بهتر از تو را پیدا کردم یاد اون روزایی افتادم که به صدتا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم….



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 21 مرداد 1391برچسب:,ساعت2:7 قبل از ظهرتوسط حسن کهنسال0018 | |